اسلایدر

هالک آماده ی جدایی از پورتو
هواداران چلسی

انتقال 38 میلیون پوندی هالک به چلسی، پس از این که هالک بار دیگر ابراز تمایل خود را برای جدایی از پورتو اعلام کرد،می تواند تا اواخر این هفته نهایی شود.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،مهاجم تنومند پورتو که نهایتا همراه با تیم ملی کشورش در مسابقات المپیک به مدال نقره دست یافت،در این تابستان با باشگاه هایی همچون رئال مادرید و پاریس سنت ژرمن در ارتباط بوده است.

اما چلسی مدت هاست که به دنبال امضای قرارداد با این بازیکن 26 ساله است.طبق گفته های هالک مبنی بر آغاز مذاکراتش با پورتو برای جدایی از این تیم،چلسی جواب نهایی را به زودی دریافت خواهد کرد.

باشگاه پورتو علی رغم بند 80 میلیون پوندی رضایت نامه ی هالک که در قراردادش ثبت شده ، ممکن است در چند روز آینده این مهاجم را با مبلغ 38 میلیون پوند بفروشد.

هالک گفت : " من درها را برای انتقال به لیگی دیگر باز گذاشته ام.اولویت من بازی در لیگ برتر انگلیس و یا اسپانیا می باشد،زیرا این دو لیگ را همه ی جهان تماشا می کنند."

وی ادامه داد : " من با مدیر برنامه هایم راجع به شانس منتقل شدنم به تیمی دیگر زیاد صحبت نکرده ام.زیرا که همراه با تیم ملی برزیل در المپیک لندن به سر می بردم."

هالک افزود : "هم اکنون می تواند زمانی برای انتقال من باشد.من آماده ی حرکت به سوی تیمی دیگر هستم و لیگ برتر انگلیس یکی از گزینه های من است."

هالک در پایان گفت : "می خواهم از دوشنبه در مورد آینده ام با باشگاه صحبت کنم.آینده ی من در دستان خداست."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:هالک آماده ی جدایی از پورتو,
ارسال توسط مصطفی بختیاری